luni, 28 iunie 2010

IMNUL ORGANIZATIEI P.N.L. ALBESTI

9 comentarii:

  1. AM AUZIT,K LA PNL VA VENI OLIMPIU?DC ESTE ASA CRED CA VETI CASTIGA PRIMARIA

    RăspundețiȘtergere
  2. o tipa din albesti17 iulie 2010 la 15:17

    felicitari !bravo voua,ati demostrat ca,sunteti altceva pe scena politica din ALBESTI.sa ramaneti tot timpul uniti si veti reusi.

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) Bai voi nu va vedeti ce penibili sunteti ? In primul rand asta nu poate fi un site oficial atata timp cat gazduirea de subdomeniu nu se plateste si poate fi retrasa fara nici un motiv oricand. In al doilea rand ... =)) cine a facut comedia asta de site ?! Doamneeeee ce ma distrez !!! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. @anonim(?)Intr-o societate cu adevarat democrata,respectul pentru parerile celorlalti nu este o optiune, ci o obligatie.Ma voi conforma acestei obligatii si v-as atrage atentia,cu tot respectul,ca nu a-ti citit bine antetul.Scrie BLOGUL, nu saitul...Am ales aceasta optiune deoarece este gratis(pe vremurile astea este indicat sa economisesti banii,nu viceversa),iar blogul se adreseaza si celor care mai au simtul umorului.Pentru dumneavoastra as avea o sugestie;navigati va rog pe saitul de 500 de milioane de euro ,aprobat de guvernul Boc in data de 15 martie 2010,la banii astia sigur ve-ti gasi ceva pe gustul dumneavoastra.Cu respect(intotdeauna),Corneliu.

    RăspundețiȘtergere
  5. :-] nod in papura este f. usor sa gasesti,mai dificil este sa realizezi cu adevarat ceva,dar asta e,din pacate exista si specimene dastea. sfatul meu este sa nu va lasati influentati de ciumpalaci cu neuroni putini,mergeti pe drumul pe care l-ati ales si veti vedea ca ajungeti departe.bafta multa,va tin pumnii!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Penibil, in primul rand ca sa poti face comentarii la comentariile altor persoane trebuie sa sti a scrie romaneste si a intelege ceva din politica, apoi.....sunt din intamplare pe aici si sincer am ramas ca la cinema(nu stiam ca Albestiul a fost luat de "APE" :)))), scena politica din Romania este o penibilitate in zilele noastre si ceea ce doriti sa faceti d-voastra este o incurajare a mizeriei si a somajul (credeti ca daca faceti "cadouri" vom reusi sa ajungem la nivelul european?)...am vazut fotografiile si imi venea sa plang...cum au ajuns sa se injoseasca parintii si bunicii nostri!!! Pacat ca nu avem pe cineva capabil sa poata face treaba...sunt bani europeni in joc pentru gradinite, sosele, spitale, locuri de joaca pentru micutii nostri...degeaba, preferam sa le facem poze cum stau cu mainile intinse la o sticla de suc. Unde sunt creerele Romaniei? Cred ca un bun raspuns ar fi....nu au loc de sacii plin cu umilinta, pacat oameni buni.......

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu olimpiu nu mai faceti voi partid si politica la ALBESTI si v-as sugera sa nu va mai bateti joc de comunma ALBESTI ca ne cam ajunge bataia de joc a lui OLIMPIU,care nu e in stare sa deschida gura dar interesele albestenilor nici intr-un caz,AJUNGE OLI ,POTOLESTETE,TREABA TA E LA ETAJUL 5 SI IN TATARU.

    RăspundețiȘtergere
  8. Va rog frumos sa mentineti un nivel acceptabil de decenta in comentariile dumneavoastra. Pentru oricare alta "doleanta" folositi sectiunea "Idei, opinii, sesizari, comentarii",imediat sub fereastra de publicitate. Va rog inca odata,omeneste,dati dovada de bun simt,maturitate(nu neaparat politica) si haideti sa ne comportam civilizat. VA MULTUMESC ANTICIPAT,Corneliu

    RăspundețiȘtergere
  9. IA UITE ANONIMULE,AM DAT DE TINE SI PE AICI...SE VEDE K MA IUBESTI..TU AI FACUT CEVA PTR ALBESTI?EU POATE K IN 2 ANI AS FI FACUT MULT MAI MULTE DAR NU AM FOST LASAT SI NICI SPRIJINIT..DAR MA POT LAUDA CU FAPTUL CA TOT CE AM FACUT AM FACUT CU BANI MEI,SI NU MA GANDEAM DECAT LA FAPTUL SA FAC CEVA PTR ALBESTENII TAI..POT SA FAC TREABA ORIUNDE ,PTR K FAC CU DRAG SI PUN SUFLET..PE CAND TU TE GANDESTI NUMAI LA MATZUL TAU...MAI IESI SI TU DIN BIROU SI VB CU LUMEA SI VEZI SI OPINILE LOR VIZAVI DE MINE..NU POT DESCHIDE GURA INCA K AM DINTI DE LAPTE IAR CAND VOI AVEA CANINII TE VOI SFASIIA ANONIMULE ...ASTEPT REPLICA TA DE 2 LEI.

    RăspundețiȘtergere